Sunday, October 31, 2010

dunia hari ini...

dalam dunia nie memang ada ramai manusia yang tidak sedar akan pengorbanan yang telah dicurahkan dan tidak bersyukur di atas segala nikmat yang diberikan kepadanya. masih ramai lagi insan sebegitu, even in my own life! every single day kita mengadap muka dia, memang sukar. cume kita perlu bersabar an teruskan hidup yang penuh dugaan nie. aku bersyukur dikurniakan sahabat yang aku anggap macam darah daging aku sendiri, but why this so-called SAHABAT nie melakukan sesuatu yang sangat memedihkan hati yang fragile giler nie? mungkin dia tak sedar aku nie fragile (coz aku nie luarannya nampak sangat teguh, tabah dan sebagainya yang seangkatan dengannya). tetapi setelah berkenalan agak lama, dia masih tidak faham aku? aku cuba untuk memahami dia tapi kenapa dia bertindak seperti aku nie insan lain dan bukan sahabat "baik"nya?

agak memedihkan juga kenyataan bahawa dia munkgin tak dapat ikut my flow of life, but dia harus tahu bahawa apa yang aku lakukan itu untuk kebaikan dia dan masa depan dia jugak! hurm..if dia rase aku sekat segala kebebasan dia, dia silap! i never control life dia, juz giving advices. it's for ur own good, you should know that! and i know u knew! kalau tak dapat terima sebab terasa dikongkong, so nevermind la. after this, i'll never interfere ur life ever again! thanks for being a friend of mine even for juz a short period of time.

No comments:

Post a Comment