Monday, December 21, 2009

bingung!~

salam...
hurmm...aku pn tk tau la kenapa tajuk kali nie "bingung!~" ..mybe sbb banyak sangat menda berlaku dalam tempoh terdekat nie kan. yang baik, yang buruk, yang manis, yang pahit, yang suka, yang duka....pelbagai cabaran dan dugaan dan aku lalui. (wah..poetic! yucks!!) nway, this blog adalah tempat aku luahkan isi hati, suka duka yang aku lalui.. kalau dulu aku cipta blog nie untuk connect dengan kawan2 aku, at the same time nak buat bisnes (kononnya la kan..padahal hampeh jer pasal bisnes!! hahaha..), instead it turns out jadi macam diari, tp yang semua boleh baca! what a joke!
damn life is short n painful (even there's some sweetness in it)! i dunno why..lepas sorang, sorang..lepas satu kejadian, satu kejadian lain lak berlaku. life nie memang macam roda. kejap di atas (kejayaan, keseronokan, kemanisan), kejap di bawah (kemerosotan, kepahitan, kebuntuan, kecelakaan (nauzubillah!))..tapi itulah yang dikatakan dugaan dan cabaran yang mesti dilalui oleh semua insan di dunia ini. (wah..dah macam ustazah lak bercakap macam nie..huhu..)
ape2 pun, aku redha dan aku akan cuba melalui semuanya dengan redha dan penuh sabar kerana aku tahu di sebalik semua yang berlaku ini, ada hikmat dan sesuatu yang jauh lebih indah menanti di belakang hari. insyaAllah...aminn...

3 comments:

  1. dun worry... i'll always b with u... support u... cume........ nk sundae lbey... hehehe....

    ReplyDelete
  2. babe, kenapa nie??
    buzz me on ym k?
    story me.

    ReplyDelete
  3. akak...lame xjumpe...
    from blog je tau update akak skunk...
    hehehe...
    mish u....
    jgn cedey2 tau...
    muahx...

    ReplyDelete